czwartek, 17 czerwca 2010

odpowiedź na pewien komentarz..

Dziś w nocy dostałam komentarz od anonimowej osoby, która zarzuciła mi, że nie dbam o swoją córke, gdyż w tym wieku wożę ją w wózku parasolce..
Chciałabym odpowiedzieć na ten zarzut, choć na dobrą sprawę, to moje dziecko i moja sprawa, więc nie muszę się nikomu tłumaczyć:)
Nie wiem czemu komentarz nie chce się opublikować, choć zaznaczyłam go do publikacji, może anonimy nie chcą się pokazywać światu..
W każdym razie, nie wiem skąd ta osoba wysnuła wniosek, że wózek to parasolka, skoro wyraźnie widać na zdjęciach, że ów wózek parasolką nie jest. Poza tym, chyba ja wiem lepiej, nie Ty, w czym wygodniej jest mojemu dziecku, bo to ja widzę jego reakcje. Nie wiem skąd zatem pomysł, że w tym wózku dziecku na pewno jest niewygodnie.. Niestety nie wymyślili nic miedzy gondolą, a spacerówką w normalnych wózkach i jak dziecku w gondoli ciasno, to nie odmówię mu i sobie spacerów tylko dlatego, że na spacerówkę za wcześnie., szczególnie, jak spacerówka rozkłada się na płasko.
Tak więc, miła osobo, chciałam Cię rozczarować, gdyż niestety nie poszłam na łatwiznę, tak jak mi zarzucasz i targam ciężki wózek po schodach zamiast sprawic sobie lekką parasolkę. A robię to właśnie po to tylko aby moje dziecko miało wygodnie, bezpiecznie i zdrowo.
Koniec komentarza do komentarza.
POZDRAWIAM ODWIEDZAJĄCYCH :)

3 komentarze:

  1. hahaha :) widzę, że i Ciebie dopadła pewna "anonimowa" osoba :)) swoją drogą trochę to dziwne, że na tyle blogów padło akurat na mnie i na Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. widocznie mamy bardzo ciekawe blogi:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia, dziwnych ludzi na świecie nie brakuje - niestety :/
    buziaki dla Królewny od cioci Agi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję miły Gościu za komentarz:-)